Αριστερό πανό

  • LeftBanner 1
4.9 60 κριτικές
George Zervos
πριν από 2 μήνες
Ζήτησα να εξυπηρετηθώ σε μια επείγουσα κατάσταση και οι άνθρωποι το έκαναν με αρτιότητα και άψογο επαγγελματισμό. Τα προϊόντα τους είναι υψηλής ποιότητας και αυτό που λέμε value for money ισχύει 100%.
Argyro Rekka (Iro)
πριν από 4 μήνες
Πραγματοποίησα τηλεφωνική παραγγελία, παιδικής αποκριάτικης στολής. Η κοπέλα ευγενέστατη και πολύ εξυπηρετική. Την επόμενη ημέρα παρέλαβα. Το προϊόν όπως ακριβώς απεικονιζόταν στις φωτογραφίες.
Euaggelia Frantza
πριν από 4 μήνες
Συγχαρητηρια, συγχαρητηρια, συγχαρητηρια. Πρωτη φορα που παραγγειλα απο ηλεκτρονικο καταστημα, χωρις να ξερω την ποιοτητα και ενθουσιαστηκα με το αποτελεσμα. Καλοραμμενη, τέλειο και ακριβο υφασμα. Οι φωτογραφιες αδικουν την ποιοτητα σας. Να εχετε παντα καλες δουλειες.
Chrusovalanti Chalarou
πριν από 4 μήνες
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από την αγορά ! Ποιότητα και καλή τιμή ! Παρέλαβα αμέσως την επόμενη μέρα ! Κ η εξυπηρέτηση ήταν άψογη !
ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
πριν από 4 μήνες
Άριστη εξυπηρέτηση! Ευγενία, συνέπεια και καλές τιμές!!!
Κατερίνα Μακρή
πριν από 6 μήνες
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ γρήγορη παράδοση! Μπράβο σας!
Αναστασια Τερζή
πριν από έναν χρόνο
Βρήκα το κατάστημα από το ίντερνετ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη από την ευγένεια του πωλητή την εξυπηρέτηση και την άμεση αποστολή . Η στολή που πήρα για την 28η Οκτωβρίου ήταν τέλεια πολύ καλή ποιότητα !!
MARIA DANIILOUDI
πριν από έναν χρόνο
Έλαβα την παραγγελία πιο γρήγορα από κάθε άλλη που έχω κάνει και με δωράκι. Μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα, ευγενικό προσωπικό.

Πολιτική επιστροφών

•    Αλλαγές

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση),  θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικός ή στο email μας ώστε να επιβεβαιωθεί η επιστροφή και η διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος και ο τρόπος αποστολής.
Τα έξοδα της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. H αποστολή πρέπει να γίνει με τη συνεργαζόμενη με εμάς courier με χρέωση παραλήπτη, καταβάλλοντας σε έναν που τους λογαριασμούς μας 5 ευρώ. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος καλύπτεται από την εταιρία.
Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται αφού επιστραφεί στην εταιρία το προϊόν από τον πελάτη.
Η αίτηση επιστροφής ή αλλαγής δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης  βάσει των εγγράφων παραλαβής.
Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε, χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.


•    Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττώματος του καινούριου προϊόντος που σας πωλούμε θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία τηλεφωνικός ή στο email μας για απομακρυσμένη λύση ή επιβεβαίωση της επιστροφής.
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται είτε με ΕΛΤΑ ή με κάποια άλλη κούριερ της επιλογής σας με δικό σας κόστος ή με τη συνεργαζόμενη με εμάς courier.
Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας.


Σε περίπτωση που το προϊόν χρησιμοποιηθεί και υπάρξει ελάττωμα μετά τη χρήση και μετά τις 14 ημέρες τότε καλύπτεται από εγγύηση. Θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία τηλεφωνικός ή στο email μας για απομακρυσμένη λύση ή επιβεβαίωση της επιστροφής. Τα έξοδα της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη (Mπορεί να γίνει είτε με ΕΛΤΑ ή με κάποια άλλη κούριερ της επιλογής σας με δικό σας κόστος ή με τη συνεργαζόμενη με εμάς courier με χρέωση παραλήπτη, καταβάλλοντας σε έναν που τους λογαριασμούς μας 3.5 ευρώ.) Η επιστροφή του προϊόντος καλύπτεται από την εταιρία.


•    Επιστροφή χρημάτων

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία στο email μας για απομακρυσμένη λύση ή επιβεβαίωση της επιστροφής. Θα πρέπει να μας στείλετε τα προϊόντα μέσα σε 14 ημέρες. Η χρέωση της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη. Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων [δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής που τυχόν έχετε πληρώσει, σε περίπτωση που η αποστολή των προϊόντων καλύπτονταν από την εταιρία ως "δωρεάν αποστολή" θα παρακρατούνται και τα έξοδα αποστολής (5 ευρώ σε περίπτωση αντικαταβολής ή 3 ευρώ σε περίπτωση προπληρωμής) που έχουν καταβληθεί από την εταιρία για την αποστολή τους]:
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα